Welcome to the Utopia Forums! Register a new account
The current time is Wed Nov 21 05:30:23 PST 2018

Utopia Talk / Politics / OT - Fantasy Football
Nekran
Member
Tue Aug 14 04:12:10
So... are we still playing? Or did last year's Euro win destroy peoples' last bits of motivation?
yankeessuck123
Member
Tue Aug 14 07:20:43
bout time to get this show on the road innit
Sam Adams
Member
Tue Aug 14 09:12:37
Ok ill renew it this evening
Sam Adams
Member
Tue Aug 14 09:12:46
Draft date?
CrownRoyal
Member
Tue Aug 14 09:32:58
hey now. plz no drafts on saturdays, sam
superdude
Member
Tue Aug 14 10:20:26
Sept 2 8pm eastern
yankeessuck123
Member
Tue Aug 14 10:38:23
speaking as a European, Eastern time afternoons are better than evenings
superdude
Member
Tue Aug 14 12:58:33
Fuck you! Fuck Europe!

11pm eastern
yankeessuck123
Member
Tue Aug 14 13:27:05
listen here you little shit
CrownRoyal
Member
Wed Aug 15 12:22:19
september 2 is sunday of the labor day long weekend, I might be at the cottage, with subpar internet. Can you move it to any day after?
CrownRoyal
Member
Wed Aug 15 12:22:32
Do we have enough players btw?
superdude
Member
Fri Aug 17 11:00:48
Doubt it.
obaminated
Member
Fri Aug 17 11:28:07
hey guys, can i play?
murder
Member
Fri Aug 17 11:54:44

Of course you can.

KreeL
Special Member
Sun Aug 19 11:53:01
Draft time is screwed. I'm still at work at 5:45pm.
KreeL
Special Member
Sun Aug 19 11:54:22
Is Fred gonna play or do we need another newbie?
KreeL
Special Member
Sun Aug 19 12:34:19
If Fred doesn't play - then I will drop out to keep the league even.
KreeL
Special Member
Sun Aug 19 12:34:33
where is fred?
superdude
Member
Sun Aug 19 22:07:30
superdude
Member
Sun Aug 19 22:08:44
WTF?!?!
Aug 27 330 PFT time
Sam Adams
Member
Mon Aug 20 11:25:18
Obaminated can take a missing team. That draft time work or not work for everyone?
obaminated
Member
Mon Aug 20 11:29:33
whats the link and other info
superdude
Member
Mon Aug 20 12:48:38
Can it be 4 hours earlier?
CrownRoyal
Member
Mon Aug 20 13:38:37
I'm ok with draft time
Sam Adams
Member
Mon Aug 20 15:41:03
Which team should we give to obaminated... my nfl memory is not as good as it used to be
KreeL
Special Member
Sat Aug 25 12:46:42
okay - I am out this year.
superdude
Member
Sat Aug 25 15:54:59
Or 3 hours later would actually be better.

or a week later
MrPresident07
Member
Sun Aug 26 08:48:12
I'm out this year.
CrownRoyal
Member
Thu Sep 06 09:20:00
alright, I checked our league today, I don't think we have enough players. perhaps next season then
CrownRoyal
Member
Thu Sep 06 09:20:52
autodrafted team is less sucky than I expected btw, after all the time requests I managed to forget about the draft
Sam Adams
Member
Thu Sep 06 09:58:47
Does anyone care about this league anymore? Should i just delete it?
yankeessuck123
Member
Thu Sep 06 10:04:06
as UP slowly goes into the night
Nekran
Member
Thu Sep 06 10:04:19
Yeah, fuck it... it's a shame, but there's nothing left, really.
CrownRoyal
Member
Thu Sep 06 10:08:24
no reason to delete it, sam. Leave it be, who knows what happens in the future
murder
Member
Thu Sep 06 10:17:29

There's almost no one left around here. This place is winding down. Soon this place will be like GT.

CrownRoyal
Member
Thu Sep 06 10:25:32
life goes on
murder
Member
Thu Sep 06 11:08:20

Does it? :o(

superdude
Member
Thu Sep 06 11:31:49
yes and you guys can still join my pickem league.
show deleted posts

Your Name:
Your Password:
Your Message:
Bookmark and Share